Beneficiaza acum de un audit seo gratuit pentru site-ul tau! AUDIT SEO GRATUIT

Promovare facebook

res/img/facebook-300x300.png

Campanii pe Facebook

Campaniile de promovare pe Facebook nu mai sunt ceva nou in marketingul online din tara noastra. Cu aproximativ 8,5 milioane (in crestere) de utilizatori in Romania, Facebook-ul a devenit un canal de promovare online ce nu trebuie ignorat. Femei si barbati, tineri si batrani, persoane cu venituri mici, medii sau mari, persoane cu interese si hobby-uri dintre cele mai diverse, toti pot fi targetati intr-o campanie pe Facebook!
Si da, toti sunt practic conectati intr-o mare comunitate si interactioneaza intre ei! Si da, toti sunt consumatori…si ca atare o parte din piata ta potentiala se afla printre acestia! Recomandarea noastra este sa nu mai stai pe ganduri si sa incepi prima ta campanie de promovare pe Facebook!

De ce sa incepi o campanie de promovare pe Facebook

Icon box

Segmentarea pietei

Segmentarea este unul dintre conceptele de baza ale marketing-ului. Eficienta unui canal de marketing si implicit a unei campanii de marketing depinde in mod substantial de posibilitatile de segmentare oferite. Din acest punct de vedere, campaniile pe Facebook-ul sunt extrem de generoase si ne permit o segmentare foarte adanca a campaniilor. Putem face segmentari dupa locatii geografice (orasele din Romania), dupa sex, dupa varsta si interese/hobby-uri, in functie de profesie, dupa educatie/studii si multe altele! Indifirent de profilul afacerii noastre, putem practic “folosi” Facebook-ul pentru a marketa aproape orice business.

Icon box

Prezentari Video pe Facebook

Prezentarile video au trei avantaje esentiale: capteaza mult mai usor atentia, permit prezentarea mai multor informatii intr-un timp mai scurt si se intiparesc mai usor in mintea consumatorilor. Tocmai de accea, Facebook-ul pune astazi accent foarte mult pe continutul video si incurajeaza postarea a cat mai mult continut video. Corect gandita si implementata, o campanie video pe Facebook poate avea rezultate incredibile. Multi spun ca acesta este viitorul si este posibil sa aiba dreptate. Toti stim ca o imagine face cat 1000 de cuvinte iar un filmulet..ei bine..face cat minim 25 de imagini pe secunda.

Icon box

Promovarea pe Facebook este vizuala

Da, facebook-ul Iti permite sa iti prezinti foarte bine produsul/serviciul pe care vrei sa il promovezi. Limitarile pentru numarul de poze sau text sunt foarte generoase. Atentie! Mesajele nu trebuie totusi sa fie prea lungi, trebuie gandite astfel incat utilizatorii sa nu se plictiseasca si sa citeasca intreg mesajul. In plus trebuie sa ne gandim si la faptul ca aproape jumatate din utilizatori acceseaza Facebook de pe telefon – iar aici textul se citeste mai greu. Astfel, campaniile pe facebook sunt ideale pentru domenii cum sunt turismul, fashion-ul, magazine de jucarii, magazine de bijuterii, industria auto, etc.

Icon box

Promovarea pe Facebook este accesibila

Prin comparatie cu Google Adwords poate fi de pana la 10 ori mai avantajoasa. Aici ne referim la costul per click ce se poate obtine. Totusi, obiectivele unei campaniei pe Facebook se pot referi si la numarul de like-uri, la numarul de post engagements, la costul per vizionare in cazul continutului video, etc. Totusi, nu inseamna ca Google Adwords nu este indicat/eficient, are alte avantaje incontestabile iar impreuna se poate creea un mix de marketing eficient.

Icon box

Facebook-ul “lucreaza pentru tine”

Daca ai reusit sa convingi un utilizator de facebook de calitatea produsului/serviciului tau ai sanse mari ca acesta sa distribuie si catre prietenii lui iar asta inseamna o vizibilitate extraordinara pentru tine. La nivel mondial statisticile indica faptul ca media numarului de prieteni pe Facebook este de 130 pentru fiecare utilizator. Fiecare share pe care il dau cei care au interactionat iti ofera, pe langa o multime de posibili cumparatori si un capital de incredere incredibil.

Icon box

Feedback in timp real din partea clientilor

Poate cel mai important aspect al unei campanii de marketing este feedbackul…iar Facebook-ul iti ofera acest lucru din plin. Cate canale de marketing iti ofera aceasta resursa incredibila? Poti astfel sa ajustezi campaniile dar si produsul/serviciul in timp real in baza aprecierilor fanilor, asa ca profitati.

/storage/images/blog/2016/07/service-detail-2-3.png

Mai mult decat o campanie de promovare
Investitie pe termen lung

Pe Facebook nu este vorba numai de o campanie de promovare ci de o relatie pe care poti, trebuie sa o stabilesti cu potentialii tai clienti! “Povestea vinde” spun mai toate cartile de marketing – pe Facebook este mult mai usor sa creezi o poveste.
Promovoarea pe Facebook inseamna stabilirea unei relatii de lunga durata cu potentialii tai clienti si de aceea efectele campaniilor au o inertie extrem de mare. Fanii, prietenii afacerii tale vor ramane fideli si te vor ajuta la dezvoltarea si dupa ce campaniile s-au terminat.

Daca te-am convins ca merita sa incepi prima ta campanie de promovare Facebook, contacteaza-ne si vom creea impreuna cea mai potrivita strategie pentru compania ta!