Beneficiaza acum de un audit seo gratuit pentru site-ul tau! AUDIT SEO GRATUIT

Optimizare SEO Off Page

image blog

In etapa de optimizare seo off page toate actiunile se desfasoara in afara site-ului si au ca scop principal obtinerea de cat mai multe linkuri de calitate.

De altfel, conform dictionarului de SEO intocmit de renumitul site searchmetrics.com, o autoritate in domeniul marketing-ului online, SEO off page “reprezinta toate masurile care pot fi luate in afara site-ului cu scopul de a imbunatati pozitiile acestuia in pagina de rezultate. Toate aceste masuri ajuta la crearea a cat mai multe backlinkuri de calitate posibile”.

In acest moment apare prima intrebare evidenta. De ce este nevoie de atatea link-uri pentru ca site-ul sa fie cat mai bine pozitionat in motoarele de cautare?

Pentru Google, cat si pentru alte motoare de cautare – Bing, Yahoo, Yandex sau Baidu – aceste linkuri reprezinta practic modalitatea principala prin care pot sa diferentieze site-urile si sa le acorde pozitii mai bune sau mai putin bune in rezultatele cautarilor. Toate aceste linkuri sunt vazute de motoarele de cautare ca voturi de incredere din partea celorlate site-uri.

Cu cat mai multe voturi si mai ales, cu cat mai voturi venite din partea unor site-uri relevante, puternice, vazute ca adevarate autoritati in domeniul lor de activitate cu atat mai bine.

Putem afirma practic ca, in egala masura, cantitatea, diversitatea si calitatea sunt cele trei ingrediente indispensabile ale unei campanii de obtinere de backlink-uri si implicit ale unei campanii de optimizare off page eficiente.

In mod natural, acum apar o multime intrebari despre cum putem obtine aceste link-uri.

Cine are incredere sa ne ofere asftfel de link-uri daca avem un site nou? Ce linkuri sunt mai relevante? Putem obtine astfel de link-uri si contra cost? Cum alegem site-urile care ne dorim sa puna link-uri catre noi? Catre ce pagini din site-ul nostru ar trebuie sa fie aceste linkuri? Ce ancore ar trebui sa folosim pentru aceste linkuri? Si lista de intrebari poate continua.

Raspunsurile la aceste intrebari alcatuiesc de fapt toata strategia de optimizare off page pentru orice campanie de optimizare SEO.

Totusi intrebarea cheie in tot demersul de optimizare seo off page este:

De ce un site, indifirent de relevanta lui in motoarele de cautare, ar fi de acord sa ne citeze si mai mult decat atat sa plaseze un link catre site-ul nostru?

Raspunsul este simplu: pentru ca meritam!

Si, ca sa meritam sa fim citati peste tot pe internet trebuie sa oferim un continut de calitate. Tocmai de aceea, in continuare vom discuta despre Content Marketing.

Content Marketing element esential al campaniei de optimizare off page

Conceptul de content marketing nu este catusi de putin unul nou. Daca vom cauta mai adanc in istoria acestui concept vom vedea ca inceputurile lui le gasim in anul 1895, cand renumita companie John Deere lansa prima revista dedicata clientilor ei “The Furrow”. Acesta este unul dintre cele mai elocvente exemple de offline content marketing.

Astazi insa, cele mai multe campanii de content marketing s-au mutat in mediul online. Este un pas natural intrucat potentialii nostri clienti si-au mutat atentia si implicit isi consuma timpul pe internet.

Mai departe vom prezenta cele mai eficiente metode de a atrage atentia, de a distribui eficient continutul nostru si de a castiga cat mai multe linkuri:

Social Media

Facebook-ul a reusit in numai cativa ani sa adune peste 1,5 miliarde de utilizatori. Toti acestia interactioneaza mai repede, mai usor, dau like-uri posturilor atragatoare si o parte chiar dau share astfel incat sa vada si pritenii lor ce fel de continut apreciaza.

Twiter, Google+, Instagram si multe alte retele de acest tip care ajuta oamenii sa interactioneze mai mult acapareaza intr-un ritm alert atentia si timpul potentialilor client. Intuitiv, o mare parte din eforturilor campaniei de content marketing trebuie focusate catre retelele sociale.


Crearea si distribuirea de infografice

Folosita corespunzator poate deveni una dintre cele mai virale unelte de a castiga link-uri de calitate. Nu este nici simplu si nici ieftin sa gandesti si sa implementezi un infographic de calitate, dar rezultatele pot fi peste asteptari.


Video Content

Este deja demonstrat faptul ca oamenii proceseza mult mai repede informatiile in format video. Creati un filmulet interesant depre produsele/serviciile pe care le oferiti, inacarcati-l pe youtube, facebook sau alte medii ce permit acest lucru si rezultatele nu vor intarzia sa apara.


Plasarea de articole relevante in publicatii cunoscute sau de nisa

Intr-o lume saturata de informatii, continutul pe care il cream trebuie sa fie de calitate si la fel de important trebuie plasat acolo sunt cele mai mari sanse de a fi citit si apreciat.


In aceasi nota ca si la optimizarea seo on page, orice actiune ce se refera la procesul de optimizare off page trebuie sa empatizeze cu potentialii nostri clienti. Trebuie sa cream acel continut care ii atrage, care ii intereseaza si sa il plasam acolo unde ei isi petrec cel mai mult timp.

Cele 5 metode prezentate mai sus reprezinta numai o parte a optimizarii off page. Strategia de optimizare off page va contine si alte elemente, cum ar fi: postari relevante pe forumuri, inscrieri in cataloage de afaceri specializate, business reviews, etc. Astfel tot demersul va fi unul natural, organic iar rezultatele serviciilor SEO vor fi cele asteptate.
Vrei sa afli mai multe informatii despre optimizarea off page? Nu ezita sa ne contactezi!

/storage/images/blog/2016/07/service-detail-2-3.png

Solicita o oferta de servicii SEO