Beneficiaza acum de un audit seo gratuit pentru site-ul tau! AUDIT SEO GRATUIT

Digital Metrics & HubSpot

hubspot logo

Prima Agentie SEO partenera si certificata HubSpot din Romania.

digxhub

Metoda NEINTRUZIVA Inbound – The FlyWheel Model

Atract – Engage – Delight

aed

Curios sa afli mai multe despre Content Marketing?

Rezultatele “Vorbesc” - 1 Singur Articol = 21 K de vizite/luna

…Am creat Continut valoros in multe domenii - va prezentam unul dintre cele mai Eficiente

gsc

Incepe acum o Campanie de Content Marketing

Concret…Ce inseamna o Strategie de Content Marketing

  • Research amanuntit in platforma HubSpot pentru a identifica topic-urile cu potential de trafic targetat
  • Stabilirea si confirmarea Titlului Materialului cu clientul
  • Integrarea unui CTA (call-to-action) relevant
  • Redactarea si Publicarea articolului
  • Optimizarea SEO a articolului
  • Urmarirea Rezultatelor 

Testimoniale

“Recomand cu incredere Digital Metrics! Rezultatele pe care le-am vazut in scurt timp de la inceputul colaborarii au fost remarcabile. O companie profesionista si responsabila, care isi respecta angajamentele, urmareste si indeplineste KPIii stabiliti, pana la indeplinirea obiectivelor. Cu siguranta vom continua colaborarea pe termen lung.”
Cez

Roxana Tudor - CEZ Vanzare, Furnizor de Energie Electrica si Gaze Naturale

“Am pornit colaborarea cu Bogdan Stefan si Andrei Dracsineanu de la Digital Metrics la sfarsitul anului 2018. Ne doream trecerea la un nivel profesionist de servicii SEO si o echipa cu experienta. Asteptarile ne-au fost confirmate, in cateva luni site-urile noastre au castigat pozitii de top in paginile de cautare. Intram deja in al 3-lea an de colaborare cu rezultate foarte bune si suntem increzatori ca echipa Digital Metrics ne va ajuta sa castigam o vizibilitate si mai buna in online.”
Active

Florian Gheorghe - Activ Property Services, una dintre principalele companii de consultanta imobiliara din Romania

“Folosesc serviciile de SEO a celor de la Digital Metrics de peste 1 an pentru ambele companii.
Serviciul oferit de ei este cel mai profesionist dintre toate colaborarile pe care le-am avut pana acum pe partea de SEO.
Sunt multumit si va recomand mai departe!”
Aronia

Cristian Tircus – Plantatia Ecologica de Aronia din Charlottenburg (singurul sat rotund din Romania)

Principalele Avantaje ale unei campanii de Content Marketing

In spatele unei strategii de marketing digital de succes sta si un continut puternic si relevant care face legatura cu audienta.

Strategia de continut are implicatii majore asupra celorlalte elemente componente ale marketingului digital (de la motoarele de cautare si pana la Social Media)

  • Ajuta la construirea increderii;
  • Conduce la conectarea cu segmentul tinta;
  • Actioneaza ca si combustibil pentru alte tehnici si instrumente de marketing.

Strategia de content merge pe trei directii principale

Continutul educa audienta, asigurand decizii de cumparare informate.

  • Trebuie sa ai continut care informeaza in mod corespunzator piata tinta despre ceea ce ofera brandul.
  • Forme de continut - postari blog, pagini de produse, pagina de pornire si pagina „despre noi”, tutoriale, recenzii si resurse care contribuie la decizii de cumparare smart.
  • Crearea strategiei de marketing de continut ia in considerare segmentul tinta (intrebarile, preocuparile sau problemele acestuia, oferind solutii relevante).
  • Consumatorii vor cauta informatii despre subiectele de interes direct de pe pagina ta, asteptandu-se ca firma ta sa dispuna de specialisti care au cunostinte si know how in industria in care activeaza. Informatiile pe care le preiau de pe site-ul tau trebuie sa le solutioneze lacunele pe care le au.
  • Continutul relevant atesta expertiza in domeniu si poate oferi cunostinte valoroase necesare unei decizii informate de cumparare (studiile arata ca 60% dintre consumatori se bucura atunci cand citesc continut relevant de la branduri, 82% au o atitudine pozitiva fata de companie atunci cand citesc continut adaptat audientei si 70% dintre consumatori se simt mai atasati de brand ca rezultat al strategiei de marketing de continut).

Elementele de continut puternic contribuie la o mai buna vizibilitate online (pe motoarele de cautare si pe Social Media)

  • Optimizarea continutului pentru a fi in cautarile relevante poate conduce la atragerea de noi clienti potentiali pe site-ul web.
  • SEO se invarte in jurul plasarii cuvintelor cheie, backlink-urilor si vizitatorilor site-ului web, iar continutul permite crearea paginilor web care alimenteaza aceste elemente.
  • Crearea de continut si strategia de SEO ar trebui sa mearga intotdeauna mana in mana.
  • Implicarea puternica a publicului in continutul creat determina succesul strategiei de SEO.
  • SM este un instrument esential (cu un continut puternic) pentru construirea unor relatii autentice cu baza de clienti, oferind o cale directa de a purta conversatii, de a primi feedback si de a trimite noi clienti potentiali catre site.
  • Continutul pe SM permite aprofundarea conversatiilor pe retelele sociale.
  • SM conduce la si mai multi vizitatori pe site-ul web, unde le poti colecta informatiile si ii puteti converti in clienti.
  • Strategia SM trebuie sa fructifice continutul care ofera o valoare mare publicului tinta.

Continutul de calitate poate fi legat de tot ce tine de website, imbunatatind traficul si construind autoritate pe motoarele de cautare.

  • Backlink-urile catre continutul tau sunt o parte importanta a furnizarii de trafic nou pe site.
  • Un backlink catre site poate incuraja vizitatorul unui alt articol sa faca clic si sa afle mai multe despre compania/ brandul tau.
  • Vei vedea backlink-uri numai atunci cand continutul contine idei, opinii sau informatii care merita partajate.
  • Multe backlink-uri determina mai multa autoritate pe un motor de cautare.
  • Continutul unic, greu de copiat (sub forma de infografic sau videoclip), poate creste numarul de backlink-uri cu care veti atrage mai multa atentie.

Hubspot

Ce este Hubspot?

  • O companie care dezvolta produse software pentru inbound marketing, vanzari si customer service.
  • A fost fondata in 2006 de catre Brian Halligan si Dharmesh Shah, la Institutul Tehnologic din Massachusetts.
  • Dispune de modulul HubSpot Academy, prin care se ofera sute de ore de cursuri de formare si certificari gratuite pe diverse teme ale marketingului. Scopul academiei este de a ajuta utilizatorii sa obtina cat mai multe beneficii cu abonamentul lor pe HubSpot.

Ce face Hubspot?

  • HubSpot ofera o platforma CRM completa cu toate instrumentele si integrarile de care are o companie nevoie pentru a se dezvolta: utilizatori nelimitati, peste 1 milion de contacte si companii, stocarea conversatiilor, integrare gmail si outlook, chat live pe site, task-uri, sistem de ticketing si prospecti, s.a.
  • Ofera modul pentru Marketing (MarketingHub) - blog si instrumente de creare continut, SEO, Social Media, e-mail, landing pages, automatizari de marketing, web analytics, etc.
  • Intregul website al unei companii poate fi realizat cu Hubspot, actionand ca un sistem de management al continutului (CMS).
  • Furnizeaza modul pentru vanzari (SalesHub): fluxuri de e-mail automatizate pentru clientii potentiali, urmarirea e-mail-urilor, notificari, programarea intalnirilor, tablouri de raportare, tranzactii multiple, s.a.
  • Ofera modul de tip suport (ServiceHub) – chat live si roboti de conversatie, sabloane de e-mail, intrebari frecvente prestabilite, asistenta telefonica si feedback de la clienti, s.a.

Ce este special la Hubspot?

  • Au creat termenul de „inbound marketing” - este o tactica de marketing care pune puterea decizionala inapoi in mainile consumatorului.
  • Creeaza constant un ecosistem complet al continutului.
  • HubSpot isi foloseste blogul pentru a arata potentialilor clienti ca sunt o sursa de informatii de incredere.
  • este o platforma extrem de rapid de invatat, cu un aspect simplu, usor de navigat, prietenos, chiar si pentru cei care nu sunt priceputi in tehnologie si marketing.
  • Dispune de o multime de sabloane si instrumente incorporate care pot incepe si dezvolta o afacere.
  • Ofera solutii pentru orice problema intampinata datorita serviciului de customer support de top.

Cand functioneaza Hubspot pentru compania ta?

  • Cand obiectivul este sa creezi continut relevant si valoros, atunci Hubspot este solutia – cand este implementata corect, metodologia Hubspot atrage vizitatori, converteste lead-uri si castiga mai multi clienti.
  • Cand vrei sa eficientizezi procesele si sa iti dezvolti echipele (de marketing, vanzari, customer service), cu instrumente smart si actualizate.
  • Cand vrei sa analizezi si sa optimizezi eficienta campaniilor.
  • Cand vrei sa iei decizii bazate pe date smart.
  • Cand vrei sa ai cele mai bune conversatii cu persoanele potrivite la timpul potrivit.
  • Cand vrei sa oferi experiente spectaculoase pentru clientii tai, chiar si post-cumparare.

De ce ne-am asociat cu Hubspot?

  • Continutul ramane un element cheie pentru companie si piata ei tinta. Astfel, ne-am asociat cu Hubspot pentru a avea instrumentele necesare crearii unei strategii de continut valoros si, implicit, eficientizarii proceselor din cadrul companiei tale (pre-vanzare, vanzare propriu-zisa, post-vanzare, s.a.)
  • Este un hub central care cuprinde toate instrumentele de care ai nevoie pentru a scrie pe blog, pentru a urmari activitatea clientilor, pentru a trimite newslettere, dar si pentru a eficientiza comunicarea in cadrul echipei.
  • Prin intermediul Hubspot, putem urmari si masura succesul companiei tale – orice tactica realizata determina aparitia unor date pe care le putem analiza si utiliza in luarea unor decizii informate.

Ce inseamna sa colaborezi cu o agentie partener Hubspot?

  • Inseamna sa-ti sporesti veniturile si sa obtii obiectivele de marketing.
  • Inseamna ca orice problema poate fi tratata rapid si ca poti primi sfaturi de specialitate specifice HubSpot, adaptate nevoilor companiei tale.
  • Inseamna ca poti colabora cu o agentie specializata in a-ti oferi cea mai buna strategie de continut (programul de parteneriat cu HubSpot imparte agentiile pe niveluri in functie de experienta lor si de rezultatele pe care le-au obtinut pentru clientii lor existenti).
  • Inseamna ca ai acces la o gama larga de servicii sub aceeasi umbrela.
  • Inseamna ca foarte multe de invatat si de experimentat, intrucat marketingul este domeniu in continua schimbare.
  • Inseamna ca obiectivele companiei tale vor fi transformate in obiectivele agentiei in parteneriat cu Hubspot, pentru a te ajuta sa cresti.
  • Inseamna ca vei primi suport pentru orice problema intampinata.
  • Inseamna ca vei beneficia in intregime de avantajele Hubspot, intrucat agentia partener este specializata in intermedierea generarii mai multor lead-uri, imbunatatirii ROI si sporirii veniturilor
  • Inseamna ca vei beneficia de expertiza angajatilor de care dispune agentia partener Hubspot. De la strategii de inbound la Content Writeri si specialisti SEO, agentiile partenere Hubspot se dezvolta datorita specialistilor sai.

Concluzii

  • Marketingul bazat pe continut ajuta la sporirea vizibilitatii site-ului tau in marele univers al Internetului.
  • marketingul de continut are functie de sine statatoare, el se afla in stransa legatura de SEO, SEM, Social Media, s.a.
  • Nu doar ca ajuta la promovarea produselor sau serviciilor pe care le oferi, dar are si puterea de a determina conversii si de a imbunatati retentia clientilor.
  • Apelarea la o agentie de marketing online partenera cu Hubspot indeplineste mai bine obiectivele de business ale companiei tale.