Beneficiaza acum de un audit seo gratuit pentru site-ul tau! AUDIT SEO GRATUIT

Optimizare SEO

Cu optimizare SEO site-ul tau poate ajunge in top 10 rezultate google!

Procesul de optimizare SEO este in acest moment singura modalitate prin care poti fi prezent in cea mai ravnita, eficienta si onoranta locatie publicitara din lume – prima pagina Google! Bineinteles, ca sa ajungi aici este nevoie de multa munca, determinare, creativitate, cunostinte – atat tehnice cat si de business, intr-un cuvant de o campanie de promovare SEO profesionista. Sunt doua variante prin care poti obtine acest lucru: fie apelezi la o agentie specializata de calitate, fie devii autodidact si incerci sa reusesti de unul singur.

Totusi, daca va intrebati de ce este atat de important sa ajungi in prima pagina Google, iata doua argumente puternice:

  • 93% din toate experientele online incep cu un motor de cautare
  • In 68% din cazuri acel motor de cautare este Google – in Romania procentul depaseste 95%

Ce este SEO (search engine optimization) si ce inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare?

Pentru a intelege mai bine termenul SEO, trebuie sa mentionam de la inceput ca SEO este acronimul de la “search engine optimization”. In limba romana aceasta se traduce astfel: “optimizarea pentru motoarele de cautare”.

Intrucat SEO este un concept inca tanar nu vom folosi cuvinte precum “Stiinta” sau “Arta”, sau amandoua - cum multe voci se grabesc sa afirme. In schimb, pentru a incerca sa definim procesul,  vom spune simplu:

Definitie Optimizare SEO

Optimizarea SEO reprezinta practica prin care se urmareste cresterea traficului organic (natural, neplatit) a unui web site si imbunatatirea calitatii acestuia prin intermediul rezultatelor organice ale motoarelor de cautare.

In ce consta procesul de optimizare SEO

Intrucat este strict legat de motoarele de cautare, putem afirma din start ca SEO este un proces extrem de complex si de dinamic.

Motoarele de cautare precum Google, Bing, Yandex si altele au ajuns in prezent sa proceseze pe de o parte, miliarde de cautari ale utilizatorilor de internet in fiecare zi, iar de cealalta parte sa caute si sa identifice intr-o baza de date gigant raspunsuri relevante la query-ile acestora. Si tot acest proces se intampla in timp real. Evident, pentru a alege din aceasta baza de date imensa cele mai relevante rezultate pentru utilizatori, motoarele de cautare folosesc formule complexe de indexare si algoritmi ce iau in calcul sute de criterii. Google de exemplu, ne informeaza ca rezultatele din SERP sunt stabilite cu ajutorul a cel putin 200 de factori de ranking. Mai mult, constant si acesti factori isi schimba modul de functionare si se adapteaza noilor cerinte ale utilizatorilor. Google ne mai semnaleaza faptul ca are nu mai putin de 500-600 de astfel de modificari anuale. Este adevarat ca cele mai multe sunt modificari minore, cu toate ca de-a lungul timpului am avut parte si de update-uri importante, precum Fred Update. Cred ca intelegem acum de ce SEO este un proces dinamic.

Avem astfel o imagine de ansamblu a ceea ce se intampla in spatele motoarelor de cautare. In acest context, optimizarea SEO incearca sa identifice formula prin care motoarele de cautare combina acesti factori si stabilesc ierarhia pentru primele rezultate. Normal, formula de ranking este strict secreta iar Google se straduie din rasputeri sa mentina acest secret.

Totusi, Google ne ofera destule indicii despre cum functioneaza si cel mai important, ne repeta in mod constant ca toate actiunile prin care stabileste pozitiile rezultatelor au in centrul lor – EXPERIENTA UTILIZATORULUI.

Astfel, agentiile SEO din toata lumea analizeaza si monitorizeaza in mod constant modul de functionare al motoarelor de cautare pentru a descifra secretele din spatele acestora. Astazi, industria SEO a dezvoltat numeroase tool-uri SEO (instrumente) cu ajutorul carora monitorizeaza automat o mare parte din criteriile indicate de Google. Iata pe cele mai importante (utilizate si de agentia noastra):

//digitalmetrics.ro/wp-content/uploads/2016/11/ahref.png
//digitalmetrics.ro/wp-content/uploads/2016/11/majestic.png
//digitalmetrics.ro/wp-content/uploads/2016/11/screaming-frog.png
//digitalmetrics.ro/wp-content/uploads/2016/11/semrush.png
//digitalmetrics.ro/wp-content/uploads/2016/11/deep-crawl.png

Da, o parte importanta din procesul de optimizare SEO se bazeaza pe cifre. Iata cateva exemple concrete in acest sens:

Vom afla mai multe despre cifrele care conteaza in SEO in cele ce urmeaza.

SEO nu inseamna insa numai cifre. SEO presupune si foarte multa creativitate si abilitati empatice pentru a intelege publicul tinta si modul in care acesta efectueaza cautarile pe internet. Am vazut ca experienta utilizatorului este in centrul obiectivelor Google. Iar aceasta presupune mult mai mult decat cifre. Iata numai cateva criterii SEO ce tin de atragerea consumatorilor:

  • Metatitluri relavante si atragatoare
  • Metadescrieri orientate catre consumator – cu focus pe avantajele competitive ale produselor/serviciilor
  • Design atragator al site-ului
  • Continut relevant pe pagina
  • Meniu functional si intuitiv

SEO reprezinta legatura dintre site, motoarele de cautari si consumatori

Oportunitatea inceperii unui proces de optimizare SEO in Romania

Piata online din Romania depaseste record dupa record in fiecare an. Numarul celor conectati la internet este in crestere, numarul celor care folosesc internetul pentru a se informa sau pentru a face cumparaturi online atinge noi cote. Aproape orice produs sau serviciu este acum tranzactionat online. Cu aproape 15 milioane de oameni conectati la internet (servicii pe mobile si servicii fixe - studiu ANCOM) coroborat cu faptul ca 95% din acestia nu depasesc prima pagina Google atunci cand navigheaza pe internet, intelegem cat de important este procesul de Optimizare SEO.

Cu toate acestea, cifrele demonstreaza ca suntem inca departe de vestul Europei si mai departe de adevaratul motor online – piata din Statele Unite ale Americii.

In acest moment, oportunitatea de a patrunde pe aceasta piata este cu adevarat o oportunitate pe care va invitam sa nu o ratati. Cel mai probabil, in numai cativa ani, piata se va cristaliza iar barierele de a ajunge in primele pozitii Google vor fi din ce in mai ridicate. Bariere finaciare pentru SEO, bariere de know how de SEO, bariere de timp, toate vor fi la un nivel ce nu va mai putea fi atins la fel de usor.

Reiterand, promovarea SEO este singura care ne poate ajuta sa ajungem in topul cautarilor si implicit in topul afacerilor din domeniul nostru de activitate.

Optimizare SEO la cele mai inalte standarde. Profita acum!

Optimizarea SEO a site-ului dumneavoastra - un adevarat catalizator al afacerii!

SEO este mai mult decat un canal de marketing, mai mult decat o simpla optimizare a unui site. Este un reper de business, un benchmark daca vreti, un model de bussines pentru antreprenori, un avantaj competitiv greu de imitat daca este implementat corect si da, putem merge pana la a spune ca poate fi parte integranta a culturii organizationale a oricarei companii. Pe de alta parte, SEO inseamna respect pentru consumatori si responsabilitate sociala pe internet prin continutul pe care il cream si promovam.

Constientizarea importantei procesului de SEO de catre antreprenorii romani si de catre toti cei care vor sa reuseasca pe internet, si impactul acestuia in succesul sau esecul unei afaceri reprezinta misiunea noastra.

Factori de SEO ce influenteaza procesul de business

  • Imbunateste cunoasterea comportamentului consumatorului
  • Ajuta la structurarea corecta a portofoliului de produse
  • Este un punct de plecare decisiv pentru alte canale de marketing online – ajuta la imbunatarirea campaniilor de CPC, Facebook, Email Marketing, PR online!
  • Imbunateste experienta de cumparare a clientilor
  • Creste gradul de fidelizare al clientilor fata de brand
  • Sporeste notorietatea brand-ului si accentueaza puterea acestuia
  • Reprezinta un avantaj competitiv greu de imitat de catre concurenta
  • Permite cunoasterea in detaliu a concurentei

Etapele campaniei de optimizare SEO

Procesul SEO este, pe cat de important pe atat de complex si, pentru ca ia in calcul aproape toate aspectele unui business, este indicat sa fie implementat in mai multe etape.

Stabilirea obiectivelor SEO

layer5-e1474684439188.pngPrima etapa a oricarui demers de marketing, fie el online sau offline, trebuie sa fie stabilirea obiectivelor. Campania SEO, ca parte integranta a strategiei de marketing online, nu face exceptie. De aceea primul pas pe care il facem in conceperea unei strategii de promovare SEO este acela de a ne stabili ce obiective seo vrem sa atingem.

  • “Cresterea vanzarilor clientilor nostri si dezvoltarea bussines-ului acestora”
  • “Cresterea vizibilitatii generale a site-ului”
  • “Cresterea volumului de trafic”
  • “Dezvoltarea pietei potentiale prin sporirea numarului de cuvinte cheie indexate”

Optimizarea on page

In etapa de optimizare SEO on page, toate actiunile se focuseaza asupra site-ului in sine. In mod normal aceasta etapa ar trebui inceputa inca de la realizarea efectiva a site-ului daca vorbim de site-uri noi sau site-uri care vor sa-si schimbe complet structura. Acesta este cazul ideal, pentru ca, in baza unei analize complete a pietei pe care va activa site-ul va avea o structura seo friendly inca de la inceput.

  • “User Experience”
  • “Analiza de crawling si indexing”
  • “Viteza de incarcare a site-ului”
  • “Analiza structurii categoriilor de produse/servicii existente”

Optimizarea off page

service-detail-2

In aceasta etapa toate actiunile se desfasoara in afara site-ului si au ca scop principal obtinerea de cat mai multe linkuri de calitate in mod natural. Conform dictionarului de SEO intocmit de searchmetrics.com – o autoritate in domeniul marketing-ului online – seo off page “reprezinta toate masurile care pot fi luate in afara site-ului cu scopul de a imbunatati pozitiile acestuia in SERP (search engine results page). Toate aceste masuri ajuta la crearea a cat mai multe backlinkuri de calitate posibile”.

Monitorizare, analiza si raportare

sl72-l11

Procesul de SEO este unul extrem de complex, cu foarte multe componente tehnice si tocmai de aceea acordam o atentie deosebita acestei etape. Ne dorim ca fiecare client sa inteleaga cum, de ce si in ce scop desfasuram fiecare activitate.

Pentru ca ne dorim transparenta totala, toti clientii nostri beneficiaza de rapoarte lunare detaliate si cel mai important celor care isi doresc le oferim in aplicatia noastra acces permanent pentru a putea urmari in timp real evolutia campaniei. In aplicatie se pot urmari cei mai importanti indicatori ai campaniei de SEO.

  • “Transparenta totala in ceea ce priveste activitatile desfasurate.”
  • “Monitorizarea impactului pe care il au actiunile desfasurate in SERP.”
  • "Analizarea rezultatelor obtinute in fiecare luna"
  • “Rapoarte lunare si detaliate”
  • “Acces la aplicatia de monitorizare SEO pentru fiecare client.”
avantaje optimizare seo

Avantajele optimizarii SEO

Pana acum cativa ani, auzeam peste tot sintagma “Daca nu ai un website pentru afacerea ta inseamna nu existi!”. Sintagma era si este perfect adevarata, numai ca internetul a evoluat atat de mult incat de la primul website aparut in 1991 astazi a fost depasit pragul psihologic de 1 miliard de site-uri. Practic, numarul de website-uri este atat de mare incat putem spune ca “Daca website-ul tau nu apare in topul rezultatelor cautarilor potentialilor tai clienti, inseamna ca nu existi”.

In acest context, importanta si rolul procesului de optimizare seo devin esentiale pentru viitorul afacerii dumneavoastra, indiferent ca activati in comert, turism, constructii, IT sau sanatate, afacerea dumnevoastra trebuie sa fie cat mai vizbila in mediul online.

Procesul de promovare SEO este unul continuu si cu efecte si rezultate pozitive pe termen lung. Totusi, trebuie sa mentionam ca odata ajunsi in top este important sa ne mentinem acolo.

Dar haideti mai bine sa vedem concret ce avantaje poate aduce o campanie de optimizare seo business-ului dumneavoastra:

Optimizarea SEO ajuta la o mai buna targetare a publicului tinta

Intelegerea mai buna a comportamentului de cumparare a clientilor este vitala pentru business-ul dumneavoastra! Marketingul bazat pe intrerupere – reclamele TV din timpul filmului sau emisiunii preferate, bannerul de pe internet care iti blocheaza accesul la pagina dorita – a devenit destul de neplacut intrucat numarul mesajelor publicitare pe care trebuie sa le suportam in fiecare zi a atins un nivel destul de ridicat. Prin intermediul campaniilor de optimizare seo clientii nu sunt in nici un fel impinsi de la spate, acestia intra pe internet si cauta produse/servicii numai atunci cand au nevoie, fara sa ii agasam cu tot felul de mesaje promotionale.

Optimizarea SEO ne permite alinierea la standardele de performanta google

Obiectivul principal al motorului de cautare este sa ofere cele mai relevante si complete raspunsuri (rezultate) utilizatorilor din intreaga lume. Pentru a face acest lucru, Google isi perfectioneaza continuu altgoritmii/robotii care filtreaza cele peste un miliard de site-uri astfel incat aceastia sa afiseze intotdeauna cele mai potrivite raspunsuri la milioanele de intrebari ce ii sunt adresate. Astfel, o campanie de optimizare seo ne obliga sa ne aliniem si noi standardelor de performanta si sa ne crestem valoarea website-ului prin calitatea/cantitatea continutului pentru a tine pasul cu dezvoltarea Google.

Optimizarea SEO creste brand awareness-ul

Ganditi-va ca domnul Ionescu isi doreste o vacanta pentru el si familia lui, si in cautarile lui multiple, indiferent de ce destinatie sau tip de vacanta ar cauta pe internet, pe prima pagina, in 70% din cautari apare o anumita agentie de turism. Cu siguranta, numele acelei agentii de turism ii va ramane intiparita in minte si sansele ca acea agentie sa devina partenerului de vacanta ale domnului Ionescu cresc considerabil. Mai mult decat atat, a doua oara cand turistul nostru va fi interesat de o vacanta va accesa direct site-ul agentiei respective!

Optimizarea SEO are cel mai bun Return on investement

Cel mai bun ROI al unui canal de marketing si cea mai buna conversie. Acest avantaj vine ca un corolar al faptului ca utilizatorii ajung pe website-ul nostru si nu invers. Clientii se simt mult mai confortabili in felul acesta si ca atare vor fi mult mai receptivi si vor cumpara mult mai usor de la noi. Pozitionarea in topul rezultatelor inseamna in primul rand mai mult trafic pe site si bineinteles mai multi clienti pentru afacerea dumneavoastra. Acesta este obiectivul principal al procesului de optimizare seo.

Intrebari frecvente despre SEO

Ce Inseamna SEO?

SEO reprezinta prescurtarea termenului “Search Engine Optimization”. Optimizarea SEO a unui website reprezinta procesul prin care se urmareste cresterea traficului organic provenit din Motoarele de Cautare.

Care sunt Etapele Procesului de Optimizare SEO?

Procesul SEO cuprinde patru etape importante: 1. Audit SEO complet si stabilirea obiectivelor SEO 2. Optimizarea SEO a tuturor elementelor de On Page 2. Optimizarea SEO Off Page – mai exact cresterea autoritatii si notorietatii site-ului in mediul online 4. Monitorizarea si Analiza rezultatelor.

Care sunt cele mai Importante 3 Avantaje ale Optimizarii SEO?

Principalele avantaje ale optimizarii SEO sunt: 1. Generarea de trafic organic targetat si de calitate 2. Reprezinta canalul de marketing online cu cel mai mare ROI (return on investment). 3. Ajuta la eficientizarea celorlalte campanii de marketing online.

Putem alinia campania SEO la un plan de marketing?

Daca exista deja o strategie de marketing online, campania de optimizare SEO a site-ului va fi integrata acesteia. Daca nu exista o campanie de marketing online, putem sa gandim impreuna un plan de marketing si apoi sa integram si campania SEO.

Se garanteaza atingerea obiectivelor SEO?

Ne bazam pe experienta de 7 ani in domeniul SEO, pe statisticele campaniilor derulate si nu in ultimul rand pe cele mai actuale si mai profesioniste tool-uri SEO cu care lucram. Garantam clientilor nostri profesionalism, transparenta si o deosebita atentie la detalii.

Cat costa o campanie de optimizare seo?

Credem in diferentiere. Pentru noi, fiecare campanie de promovare si optimizare SEO este unica, fiecare client este diferit! Astfel, toate propunerile noastre sunt personalizate si adaptate nevoilor clientilor nostri.

7 Motive pentru a incepe o campanie de optimizare cu Agentia SEO Digital Metrics !

  • Am desfasurat peste 100 de campanii de optimizare SEO
  • Avem rezultate incredibile pentru cuvinte concurentiale
  • Beneficiem de infrastructura SEO performanta
  • Cream continut relevant cu o echipa de copywriteri creativi
  • Echipa tehnica formata din specialisti SEO dedicati
  • Experienta de 7 ani in campanii de SEO si vanzari online
  • Monitorizare permanenta si transparenta totala a campaniilor
//digitalmetrics.ro/wp-content/uploads/2016/07/service-detail-2-3.png

Solicita o oferta de servicii SEO

 

Optimizarea SEO al site-urilor este unul dintre avantajele competitive cel mai de pret al unei companii. Mai mult decat obtinerea unor pozitii fruntase pe anumite cuvinte cheie, procesul de SEO ne obliga sa ne aliniem afacerea/bussines-ul la standardele inalte stabilite de Google si alte motoare de cautare si cel mai important sa ne adaptam la cerintele din ce in ce mai exigente ale clientilor nostri.
Acum, intrucat sigur v-ati convins de importanta procesului de optimizare SEO, nu va ramane decat sa incepeti sa va surclasati concurentii si sa alegeti oferta de servicii seo de la Digital Metrics!


This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Ultimele articole de pe blog

Google Voice Search. Strategii SEO pentru cautarea vocala

Motorul de cautare Google este pe cale sa devina cunoscutul computer vocal din "Star Trek", astfel ca optimizarile SEO trebuie …

Ce este rata de conversie, cum se calculeaza si cum poate fi optimizata prin metode SEO

Optimizarea ratei de conversie (CRO - Conversion Rate Optimization) este poate unul dintre cele mai importante aspecte ale marketing-ului online. …

Cum Optimizam Corect SEO un site construit in Opencart. Vezi ce module sunt cele mai potrivite!

Opencart este o platforma gratuita (open source) pentru comertul online. Aceasta ofera o baza fiabila si profesionala pentru a construi …

Google Search Console: Ce este si cum ne ajuta in procesul de optimizare SEO

Google Search Console(GSC) , sau Google Webmaster Tools (GWT) cum era denumit in trecut, este un serviciu gratuit oferit de …

Lasă un răspuns

Call Now Button